10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 18157856

MIO MiVue C420 Dual

MIO MiVue C420 Dual

Záruka 3 roky
Pořizuje záběry s ostrým obrazem díky skleněnému objektivu – autokamera Mio MiVue C420 Dual je vybavena 2M Senzorem a natáčí videa ve Full HD rozlišení. Disponuje 3osým G-Senzorem a 2palcovou obrazovkou. Součástí balení je zadní parkovací kamera MiVue T20. Celý popis
2 690 Kč
Zboží od: MALL
2 690 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
Poslední kus
Vrácení zdarma přes Zásilkovnu
Jiní prodejci
S novou kartou za

Již dnes na výdejním místě
3.6.2024 na vaší adrese

Recenze (0)

Anonymní
6.9.2022
Ověřený nákup
Velmi dobře natáčí obě kamery za tuto cenu, cena-výkon fakt super, plnokrevn duální kamera a zároveň nejlevnější k sehnání, teda od kvalitního výrobce. Vychytávkou je, že se dá obraz mezi kamerami přepínat. Můžu teda vidět dozadu - dá se přepnout tlačítkem (druhým zprava), co vidím na předním displeji kamery, takže se dá pěkně vycouvat, když nevidím do ulice. Je potřeba ho dlouze stisknout tak na 4 sekundy. Má to 4 režimy - zobrazení co natáčí přední kamera s výřezem se zadní kamerou, pak naopak zadní s výřezem z přední kamery, a pak displej pouze s obrazem přední kamery a obrazem zadní kamery. Máme dodávku a toto se hooodně hodí. Další vychytávka je, a to jsem u žádné jiné palubní kamery neviděla, že se dá G-senzor úplně vypnout, takže nejenom nastavit citlivost víc nebo míň, ale úplně vypnout. To se taky občas může hodit - akorát si tím pak vypnete nouzové záběry při nehodě, takže pozor. Jinak je to klasická autokamera, ale bez nadstandardních funkcí, takže žádné radary, žádný parkovací dohledový systém, žádné upozornění na to že auto před váma rychle zabrzdilo, a podobně. Menu tomu odpovídá, je jednoduché, jasné, rychlé. To jsem ani nepotřebovala, potřebovala jsem funkční základní kameru co dlouho vydrží, do naší dodávky. A tahle to umí a ještě se dá nastavit držák na tomhle šikmém skle, to taky každá kamera nezvládne. Další vychytávka je fotorežim - umí to dělat fotky nejenom z přední kamery, ale i ze zadní. To je funkce, kterou neumí i o dost dražší kamery - to dělání fotek i ze zadní kamery, a že jsem jich pár měla. Takže budu mít fotku nejenomže mě někdo vybrzduje, ale i když na mě zezadu někdo najíždí. Ale na to je taky tlačítko pro video, to se ukládá do jiné složky zvlášť, jde obojí. Buď se video udělá samo při nárazu, nebo tlačítkem vpravo s oranžovým označením. Přepínat ve fotogalerii i videogalerii v kameře na tom duálním záznam pak jde bočním tlačítkem s ikonou mikrofonu. Nebo v menu u ikony s třema tečkama. Tohle je pro mě jednoduchá super kamera
dvě kamery v balení, mají čistý záznam
pěkný videa, daří se SPZ a je to koukatelný
funkce přepínání mezi přední a zadní kamerou