10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny

Tomy

Buďte
a nakupujte s dopravou ZDARMA
0
měsíčně
Upřesnit parametry
Tomy Diář 2024: červenomodrý, denní Tomy Diář 2024: - červenomodrý, kapesní, 9 × 15,5 cm
Tomy Diář 2024: červenomodrý, denní

Červený denní diář Tomy 2024 s klasickým povrchem imitujícím kůži, který doplňuje jemné prošití.

můžete mít 5.6. - 7.6.

Tomy Diář 2024: - červenomodrý, týdenní, 15 × 21 cm Tomy Diář 2024: - červenomodrý, kapesní, 9 × 15,5 cm
Tomy Diář 2024: - červenomodrý, týdenní, 15 × 21 cm

Červený týdenní diář Tomy 2024 s klasickým povrchem imitujícím kůži, který doplňuje jemné prošití.

můžete mít 5.6. - 7.6.

Tomy Diář 2024: - červenomodrý, kapesní, 9 × 15,5 cm Tomy Diář 2024: - červenomodrý, kapesní, 9 × 15,5 cm
Tomy Diář 2024: - červenomodrý, kapesní, 9 × 15,5 cm

Červený kapesní diář Tomy 2024 s klasickým povrchem imitujícím kůži, který doplňuje jemné prošití.

můžete mít 5.6. - 7.6.

Britská, původem japonská společnost Tomy se specializuje především na hračkářský průmysl více než 80 let. V sortimentu společnosti naleznete vedle hraček rozličného charakteru také dětské chůvičky a monitory dechu, nosítka, speciální kojenecké anatomické matrace, noční osvětlení pro děti, kojenecké lahve a mnoho dalších. Mezi oblíbené produkty společnosti Tomy, podporující dětské myšlení a kreativitu, patří například systém „mokrého“ kreslení, keramická hlína, kreslící tabulky, zábavné hračky do vody, pomůcky k rozvoji kreativního myšlení a další zajímavé pomůcky. Společnost Tomy se snaží přizpůsobit modernímu životnímu stylu dnešní společnosti.

Dlouhodobá mise společnosti spočívá v produkci vysoce kvalitních hraček a příbuzného sortimentu. V devadesátých letech společnost Tomy zareagovala na potřeby trhu a vytvořila novou komplexní strukturu. Její obchodní strategie se zaměřila na tři hlavní oblasti – hračky, všeobecné zboží a multimediální produkty. V dnešní době stojí společnost Tomy na předních světových příčkách výrobců hraček a produktů pro děti a rodiče. Svůj úspěch staví na důkladném plánování, marketingové zručnosti, revoluční inovaci produktů a konstantním vývoji nových technologií.